Uncategorized Årsredovisning för 2018

2019-04-15

Ferroamp publicerar Årsredovisning för 2018

Ferroamp Elektronik ABs (publ) årsredovisning för 2018 finns nu tillgänglig på  https://www.ferroamp.com/for-investors/investor-financial-reports i pdf-format. Årsredovisningen kan även beställas hos bolaget och distribueras per post till de aktieägare som så begär.

Kontakt:
Olof Heyman, VD Ferroamp, telefon 070-585 57 90
Björn Jernström, CTO och grundare av Ferroamp, telefon 070-930 89 82

För mer information, vänligen besök: www.ferroamp.com

Om Ferroamp Elektronik
Svenska Ferroamp Elektronik AB (publ), grundat 2010, är ett snabbväxande företag inom cleantech som erbjuder avancerade energi- och effektoptimeringslösningar för fastigheter. Ferroamp har en skalbar plattform som erbjuder möjlighet att kombinera patenterad teknologi i en egenutvecklad EnergyHub med alternativa energikällor och energilager. I en unik lösning kan också flera byggnader kopplas ihop i ett microgrid – Powershare. Kunder är idag framförallt fastighetsbolag/ ägare, energikonsulter och elkraftbolag. Ferroamp har erhållit flera framstående internationella miljöpriser. Huvudkontoret ligger i Spånga utanför Stockholm.

G&W Fondkommission är Certified Adviser: e-post ca@gwkapital.se, telefon 08-503 000 50.

Information

Genom att lämna din epost nedan tackar du Ja till att få nyhetsbrev som innehåller erbjudanden och information ifrån oss på Ferroamp och våra samarbetspartners!

Ferroamp

Ferroamp grundades av Björn Jernström 2010 baserat på den nu patenterade innovationen som förbättrar användningen av en trefasleverans, ACE – Adaptive Current Equalization. Genomförandet av ACE-tekniken krävde en smart dubbelriktad trefasomriktare som utvecklades inom företaget.

Nyhetsbrev

Om Ferroamp Elektronik AB

Copyright ferroamp 2019. All rights reserved.